Názor k článku

Otevřený dopis architektovi Rujbrovi od MUDr. Viery Zimové, psychiatra

Odpovědět na

Jméno:Martin Růžička
Datum:
Titulek:Poliklinika je na pohled hezká
Poliklinika je na pohled hezká, takže se pletete, že se mi nelíbí. Mne se nelíbí, že nemá potřebnou funkčnost. Postřehl jste, že tu jsou jednotliví lékaři jako eseročka? To znamená, že on jako zaměstnavatel musí zařídit, aby splnil podmínky, které má - od obezpečnosti, po hygienu, GDPR. Pro něj je centrální šatna nevyhovující. Centrální čekárna na chodbě také - nezajistí co potřebuje. Navíc je to chodba a ta má být průchozí a ne, že tam budou lidé posedávat a stát pokud se nevejdou na židle. A jak bude řešit, že na "jeho" židlích sedí pacienti od kolegů? Recepce také - to by si tu službu musel objednat a podílet se nějakým procentem na platu. K tomu vyššímu nájmu. To by byl blázen :) To si fakt myslíte, že doktor předá papíry pacienta někomu, kdo není jeho zaměstanace - pracovníkovi recepce? To je vidět jak málo dáváte věci do souvislostí! Stačí aby se jediný papír ztratil a bude mít takové problémy, že mu půjde hlava kolem. Ten objednávací systém nejde vynutit - nejsou to zaměstananci polikliniky a nemají stejné systémy! - - - Ale lékaři se shodli, že na prvním lístě je pacient - proto pro něj chtějí důstojné prostory na čekání! Já bych si do kavárny v nemocnici nebo poliklinice nešel sednout - ani nevíme kdo by to měl mít v nájmu, stejně jako to nevíme u lékárny. Je to zbytná věc. - - - Vy zase nevidíte chyby té polikliniky. Můžete dát své jméno, moje znáte.

Text příspěvku

Jméno:
E-mail:
Nadpis:
Text:
 
© 2002 - 2004 neratky.cz, všechna práva vyhrazena; kontakt: redakce@neratky.cz