zpět na forum

Odpovědět na

Jméno:Anna Spěváčková
Datum:
Titulek:průběh velmi stručně
Před zasedání si pár lidí nechalo udělat antigenní test na covid, ale vzhledem k nevelké spolehlivosti antigenních testů... Chyběla paní Soukupová, Rajchertová, pan Sloup se dostavil později. Také jsme se zúčastnila, jelikož jsme nedostala žádnou informaci, že se mohu připojit distančně. Ticho po pěšině. Teprve když jsme panu starostovi ironicky poděkovala za distanční jednání, oznámil mi, že to nešlo, protože mám Linux. No já nevím, nejsem odborník, ale mohl mi to oznámit dříve. Ale to je na naší radnici normální. Abych nezapomněla: nebyli účastni žádní úředníci, kromě sekretářek starosty a tajemníka, ani tajemník, ani policie, ani ředitelé příspěvkových organizací, hlavně škol, no a ani diváci. K občerstvení jsme měli k dispozici jen kávu,ačkoliv paní Brodilová prosila o horkou vodu na čaj. Nebyla. To je také normální. Ano, abych nezapomněla, také dva chlebíčky, abyste nám měli co závidět. Zasedání skončilo deset minut před jedenáctou. Co se projednalo a jak: zprávy starosta ani tajemníka se nečetly: namítala jsem, že on-line diváci by to měli slyšet, prý si to mají přečíst na webu. Stejně tak dopadla zpráva tajemníka, nečetla se. Ani zpráva finančního výboru a teď si nejsem jistá, zda tak dopadla i zpráva kontrolního výboru. Padla tam zmínka o nevýhodné smlouvě s FCC, kontrolní výbor dospěl k názoru, že ve městech, kde jsou technické služby jsou služby levnější, kontrolované a operativně řízené. Ale u nás v Nera je smlouva s FCC na dobu neurčitou a placená paušálem. Proč asi? Padla také zmínka o bývalé správkyně zeleně Vaculové, nyní ve Vinoři, která FCC objednala pět sečí travnatých ploch ve Vinoři. Ale tato dáma dohazovala svým známým různé, vetšinou zbytečné zakázky jako ořezání starých stromů pod záminkou nebezpečnosti, příkladem může být cukrový javor za kinem, kde pan Žďárský uřezal jako nebezpečné konce větviček, pak tam vyrostl chumel špatně ukotvených nových větví jako