zpět na forum

Odpovědět na

Jméno:Anna Spěváčková
Datum:
Titulek:Napsal Miroslav Krejčí
ÚVAHA: Lidé, nebojte se Strach a panika jsou ze své podstaty iracionální a problémy neřeší. Covid zvládneme, ale jen tehdy, vezmeme-li rozum do hrsti a budeme-li respektovat biologickou realitu. Minulý týden zveřejněná čísla parametrů epidemie nabírají grády a potvrzují tak varování odborníků. A to ještě není konec. Ač jsem lékař, ani mně se jim nechtělo uvěřit, ale před realitou nelze zavírat oči. Je přirozené, že si člověk nechce připouštět zlé věci. Mé lékařské vzdělání, racionalita a křesťanské hodnoty, k nimž jsem byl vychován, to vše mi říká, že je to cesta do pekel. Měli bychom si uvědomit, že samotná biologická realita svědčí o tom, že jsme ve válce. Zdá se, že tentokrát udeřila sama příroda, kterou tak pyšně, systematicky a vytrvale ničíme. Jako by bránila všechny své ostatní děti před druhem Homo sapiens. Udivující je taktika přírody při užití tohoto viru SARS-CoV-2. Divide et impera, rozděl a panuj. Tuhle válku jsme vyvolali my, nikoli příroda. Ale uvědomme si, že nejsme jen ve válce s virem. V každé válce jsou nejen hrdinové a lidé, kteří bojují za jiné a obětují se, ale jsou tu vždy hazardéři, keťasové a zrádci. Vliv se v takových situacích snaží pod seriózním vzhledem získat lidé charakterově podlí, kteří chorobně touží po moci. Jsme ve válce také se všemi hlupáky, kteří popírají biologickou realitu současné pandemie a vymýšlejí tu větší, tu menší zhovadilosti. Jsme ve válce s deprivanty, kteří odmítají nosit roušky a respektovat standardní protiepidemická opatření odpovídající závažnosti situace. Jsme ve válce se všemi těmi, kdo jsou lhostejní k utrpení jiných a chtějí „svobodně“ nalévat chlast, jezdit lyžovat do Itálie a přivážet zhoubný patogen. Jsme ve válce s těmi, kteří dnes chtějí „svobodně“ zpívat i tančit na hrobech jiných. Prý dnes ze všeho nejvíc potřebujeme zpěv. Jenže čas zpěvu teprve přijde. Dnes jsme ve válce s hlupáky, kteří prohlašují, že covid je